dylemat

taka antene siatkowa od e-Nki, montazysta juz na nia psioczyl,ale ja mowilem ze taka dostalem i trzeba ja zalozyc. Po miesiacu zmienilem na zwykly talerz. Powod: gubienie sygnalu jak nie jadnym to drugim wejsciu, malo stabilna jakosc sygnalu. Nim wymienilem antene wymienilalem konwerter, a potem nawet i recorder. Nie przynioslo to jednak poprawy wiec wyminilem talerz i dziala do dzis. chodzi o ten wiatr.... mógłbym wywalić i 120 ale przy pierwszej lepszej burzy odleci mi z kawałkiem domu - szukam teraz jakiegoś rozsądnego kompromisu w doborze rozmiarów czaszy który pozwoli mi oglądać przy kiepskich warunkach oraz nie bać się że wiatr oderwie mi uchwyt od ściany...Mam szlifierkę 115 i 230. Podstawową szlifierką jest ta mniejsza. Zwykle to nią przecina się pręty, śruby. kafelki. Większą czasami używam do przecinania kostki brukowej, prętów zbrojeniowych w wiązkach i do innych cięższych prac. Mniejsza jest poręczniejsza gdyż można nią operować jedną ręką ( a przy wielu pracach brakuje nam "trzeciej ręki"). Sceptycznie za to podchodzę do przecinania mniejszą kostki brukowej gdyż jej tarcza zagłębi się w materiał tak na oko ok. 1 cm. Zresztą i większą nie przetniesz kostki na wylot.
rozejrzę się w takim razie za 70 - zawsze to trochę więcej niż 60...
a testowo zamontuje 60 która została mi w spadku jeszcze po Wizji. Własnie stoje przed dylematem zakupu szlifierki katowej , który to dylemat polega na tym czy lepiej kupić 125 czy 230 ?
Różnica w cenie w wybranej marce nie jest duża więc cena nie stanowi w tym przypadku kryterium wyboru , marka tez.
Powiem że składniam się ku 230 bo będę robił obrzeza i bez problemu bedę mógł sobie przyciąc taki kraweżnik czy kostke . Tylko pytanie z perspektywy czasu ta kolubryna będzie mi jeszcze w przyszłości potrzebna w pracach do okoła domu ?
Mogę alternatywnie kupić 125 ( i od biedy takie kraweżnik 6 cm przetne na dwa razy razy raz z jednej raz drugiej i sobie poradze ) która wydaje mi się bardziej poręczna , mniej miejsca zajmie , tarcze pewnie będą tańsze ...
Jak to wygląda u WAS jakie macie szlifierki i czy potrzene są wieksze czy mniejsze w pracach domowych , drobnych remontach .........
Może macie mniejsze i okazuje się ze potrzebne są większe , a może na odwrót macie większe i okazuje się do zwykłych czyności domowych spokojnie wystraczyła by mniejsza . A może macie dwie i wykorzystujecie tylko jedną , a może obie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

to jest apartament

BL